Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19916

A 4-es metróval nem az a baj, hogy mi a kapacitás meg az utasszám, hanem az, hogy mennyibe kerül. 500 milliárd forintba.

 

hát télleg lyósok, de én a hasznába beleszámolom a felszabaduló(felszabadítható) felszíni kapacitást, ill. a nyomvonal által feltárt területek felértékelődését.

 

(csak lyó kis ingatlanadó kéne, hogy az utóbbiból a köz. is profitáljon... :-))

 


A kapacitása túlméretezett, el tudna vinni kb. 25 ezer embert óránként és irányonként, a várható forgalma valahol 6-8 ezer körül lesz csúcsórában a legterheltebb szakaszon, a külsőbb részeken ennél persze sokkal kevesebb.

 

 

ésa másik két vonalnál mi az ábra?

 


Tehát emberek autó helyett vonattal fognak menni, mert az jobb.

 

ésha autó helyett busszal mennek, az miért nem jobb?

(mert szerintem jobb, hiszen az sokkal sűrűbben jár, ill. mehet expresszbe az agglóban is)

 

 


Nem igaz, mindkét városban a belváros úthálózata még a budapestinél is alulfejlettebb, a forgalmi igényekhez viszonyítva.

 

 

haggyámán a belvárossal, az engem qrvára nem érdekel.

 

az viszont sokkal inkább, hogy minden irányból elkerülhető-e a város, ill a külvárosokban milyen a közlekedés...

 

 

Előzmény: attus germanicus (19912)