Béla6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 19862

Nem mifelénk, hanem a világon minden kultúrországban egyértelműen ezért nyomatják a kötöttpályát. Ez nem gyanú kérdése, ez tény.

 

hát ez elég nagy ostobaság.

kötötpálya oda kell, ahol van akkora utasvolumen, ami kötöttpályát indokol.

 

töredékvolumenre csakazé kötöttpályát csinálni, mert baszunk utat építeni, hogya buszok ne a dugóba busszák a rezet, világrengető ostobaság...

 

 

Konkrétan a 2-es vasútvonalon (ez az, ami a 10-es úttal párhuzamos) már most is bőven megvan az utasvolumen, egy esetlees további fejlesztéssel meg simán meg lehetne még háromszorozni az utasszámot.

 

mér, most csúcsra van járatva?

 


Nem is jár senki vonattal. A Piliscsaba utáni részen a vasút tényleg nem fog komoly szerepet betölteni soha többet, akármit is csinálunk.

 

szuper.

akkor a dorogiaknak, egomiaknak mit javasósz?

maraggyanak a seggükön?

 


Busz ott kell, ahol rohadtul senki nem akar vonattal menni, a néhány nyugdíjasnak meg iskolásnak, akiknek már/még nincs jogsijuk, jó a busz is.

 

 

tévedés.

busz ott kell, ahol nincs meg a vasutat igénylő (igen nagy) utasvolumen...

 

 

Persze tudom, hogy ez számodra eleve hibás cél, mert menjen mindenki autóval, és legyen ehhez elég út, csakhogy ez ezerszeresen bebizonyosodott, hogy erre nagyvárosi környezetben a világ minden pénze se lenne elég.

 

rosszul tudod.

nekem semmi bajom a buszokkal, szépen elférnek az autók között... :-))

 



És hová fog vezetni az M10? Sehová.

 

 

hát pölö az M0-ra megaz az akvincumi hídra.

 

ezek olyan szépen elnyelnék a forgalmát, hogy csak néznél, mint rozi a moziba... :-))

 

Előzmény: attus germanicus (19807)