manta66 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 7152
Engem éppen az zavar, hogy furcsa.
:-)))
Ezek a tarka, színes, rövid teherkocsik gyönyörűen mutatnak egy gőzös után, de a hetvenes évek dízelei mögött....
Szóval valahogy idegenül hatnak a látott képekhez, videókhoz képest.

Na, csak ennyire "zavar".
Persze ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy most aztán eladom az összes 40 lábas kocsimat.
De hogy idővel átfestem őket "boxcar red"-re az tuti, csak a fehér matricák jelentenek gondot. A hűtők is kapnak valami korban jobban passzoló társaság festését.
Majd.
Először asztal.
Az, hogy olyan gép után kötöm, ami inkább passzol, az nekem azért nem jó, mert úgy gondolom, hogy lesz egy asztal körben a falon, két szinten. Állomások, kitérők, és a többi.
Az asztalon fönt lesz az összes kocsi. Hogy éppen mi húzza, az attól függ, hogy hova kell mennie, milyen vonatba sorozzák be, milyen társaság vonata, és a fűtőház éppen milyen gépet ad ki arra a vonatra.
Mondjuk a "terminal" -ról a tolatós teher elviszi a három PFE hűtőt valami hűtőházhoz.
Onnan rakottan kihúzzák, vissza a terminalra, besorozni valami gyorsteherbe, vagy a híres "Long Time Liner" expresszek valamelyikébe. Átcimbálni valami átadóállomásra, ahonnan a másik banda viszi tovább a város szélén valami teher állomásra, a cucc a piacra, kocsi vissza a feladónak.
Szóval olyan gép viszi, ami éppen a vonaton van.
Az meg függ a menetrendtől, gépfordulótól. A vasút mellé épült üzemek igényétől, kocsik típusától, számától, stb.
( személyzetforulón azért még nem gondolkodtam:-)))))))

Hát ezért foglalkoztat, hogy valamennyire korban, térben összeillő asztalt találjak ki.
Nem vagyok fanatikus, meg megszállott, csak így érdekesebbnek gondolom, mintha csak csühögnék céltalanul ide-oda az asztalon.
Előzmény: Dash 9 (7149)