manta66 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 7084
Azt hittem, csak nekem gond a témaválasztás....:-)

Első gondolat: Union Pacific!
Öszzevásároltam egy csomó Mehano-t (Sd-40, C628, S1, szóval a szokásos)

Személyvonat kell, ezért a hatvanas évek vége, hogy az SD40-esek is szóba jöhessenek. " Dependable Transportation" szlogennel, alacsony 3000-es pályaszámmal.

De időközben érkezett egy pár E6, F3 dízel, meg N&W Y6, USRA pacific és mikado gőzös.
Ráadásul a személykocsik is Streamliner kocsik kilátókocsival.

Nemrégen fedeztem fel, hogy a kb száz teherkocsim nagy része fa hűtőkocsi, ráadásul nagyrészt "billboard" ok, amik ugye '37-ben be lettek tiltva. ezeket elkezdtem átfestegetni Pacific Fruit Express kocsikra, de akkor is faburkolatosak.

Gondoltam, hogy akkor inkább legyen az ötvenes évek vége a korszak, de sajnálnám az Sd 40-eseket. Tudom, hogy csak Mehano, de elkezdtem őket átfesteni, matricázni, gyönyörű, vékony korlátokra cserélni az eredeti 100-as lefolyócsö méretűeket.

Kasznit sem tudok cserélni rajtuk, pl SD24-re, mert az a jellegzetes lépcső az egyik oldali futójárdán a korábbi gépeken nem volt.

Lehet, hogy egy magántársaságot kellene alapítanom, mint mondjuk a Virginian&Ohio??
Aminek a vonalain rendszeresen megfordulnak a UP " Long Time Liner" expresszvonatai és tehervonatai.
A szénbánya pedig bérelne egy leharcolt Y6b-t a Norfolk&Western-től a saját tulajdonú mikado és pacific mellé, amivel a tolatást és a helyi személyszállítást működtetik?

A hely kb 3,5 X 8,5m lesz, csak előbb ki kell vernem két betonfalat és holokausztot rendeznem a jelenleg ott lakó nyulaknak....:-)))

Nincs valami ötletetek, hogy hogy lehetne összehozni?