v_peti Creative Commons License 2010.04.02 0 0 34115
A Lepsény-Mezőhídvéget egy nagy esőzés mosta el. Ha előtte nem vmax=20-as, és nincs bezárva a többi szakasz, akkor szóba sem jött volna akkor a bezárás, mert közúton kerülő. (2007-ben már esetleg szóba jöhetett volna.)

Amúgy meg nem kormányfüggőek voltak az ad-hoc bezárások, hanem földrajzfüggőek. Mindegyik a pécsiek lelkén szárad. A Dunaföldvárt kivéve.

Akkoriban jelent meg egy cikk, egy pécsi pályarongálós főnök (nőnemű volt, ha jól emlékszem) tollából egy belső újságban. Pár éve lett ide belinkelve. Arról áradozott az a "szakértő", hogy milyen jó volt bezárni, és mennyit spóroltak vele.
Egy fenét, és akkor még teherforgalomra is volt igény. De azt is sikerült elüldözni.
Igen, megcsináltuk! Mint a kultúrális fővárost. :( De ez itt OFF!

Na emiatt, fújok a pécsi pályásokra és szeszásokra. És az azóta történt dolgok, pl. a 24 km-es állomásköz a 46-oson, meg sok egyéb apróság ebben csak megerősítettek.

Amúgy szeretem Pécset, annak ellenére, hogy sokan fáradoznak azért, hogy ne szeressem. (vonalbezárások, beázó színház - erre nem futotta a kultúrális fővárosi pénzekből, gumikerekű villamos ötlete Mecsekaljáról...) Így a vasúton csak a fűtőházat kedvelem. Nemcsak azért, mert onnan irogatnak is ide, hanem azért is, mert ők igyekeznek szolgáltatni, míg a II-es számú* droidközpont az Indóház tér túloldalán (tisztelet a kivételnek) ennek az ellenkezőjét teszi.

*Az I-es szám azért megmarad a vezérigazgatóságnak.

Ha már Pécs. A 41-es továbbra is haldoklik, a 30-as sem túl szívderítő, és most a 60-as züllesztése van soron. :(

Tudom, hogy már keresztül-kasul lett szervezve az egész MÁV, és nincs már Pécsi területi igazgatóság, azaz már másképp hívják a droidpalotát, de a szellemiségük továbbra is kísért.

Előzmény: Törölt nick (34084)