Lényegében:
Végülis ott van még pár forrás:
1. járműreklámbevétel
2. különjáratok bevétele - megrendel valaki egy esküvöőre nosztalgiavillamost
3. eladnak pár régebbi járművet más városoknak
Lehet, hogy ezen bevételek mindössze 2-3%-ot tesznek ki összesen, így nem lehet komolyabban számolni velük.
Na meg ott az árkiegészítés. Ha valakinek szociális kártyája van, és az alapján vesz igénybe kedvezményt, akkor valószínűleg ad rá valamennyi támogatást a tartomány. Na meg a diákjegyek után is lehet, hogy kapnak valamit, még ha nem is olyan jelentős arányban, mint Magyarországon.
Viszont az következhet ebből, hogy a város külön nem ad támogatást, hanem ezek a pénzek fedezik az összköltséget. Bár érdekes, hogy egy BP nagyságú város jóval színvonalasabb közlekedést tud nyújtani, annak ellenére, hogy a bevételeik azért nem nagyságrendekkel nagyobbak.