gabor144 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 198671
Ja és még két dolog:

Ez az 1% férőhelykm, vagy járműkm? Mert ezzel a metróhosszabbítással sok többlet férőhelykm lesz, de itt a vonal végén aligha lesz kihasználva, nem sokat nyer azzal az utas, hogy hirtelen óránként mondjuk 600 helyett 3600 férőhely jár azon a szakaszon, a kedvező esetben mondjuk 400-ról 1000-re nőt létszámú utasnak.

Van a belinkelt anyagban egy érdekes mondat, valahogy így hangzik:

A Müncheni Közlekedési Társaság a metró, busz, villamos üzemeltetési költségeinek finanszírozásához lényegében csak a menetdíjbevételekkel rendelkezik, nem úgy mint az S-Bahn, amelyet a megrendelő Bajor Szabadállam fizet.

Ez azért elég meglepő lenne. A város nem támogat? Mit értenek ők "lényegében" alatt? Valamit biztos bele kell még érteni.


Előzmény: attus germanicus (198667)