őszkaján Creative Commons License 2010.03.26 0 0 89

 Ha ennyire szakértő vagy akkor tudnod kellene, hogy a 405, 412, 417, nem toldozgatás hanem teljesen új koncepció. Benfentesektől tudom hogy a 405-s pl az a kategória amit a mai napig nem gyárt senki. Az igaz hogy ezek  a típusok úgymond nem tudtak megnőni, mert már előtte kimondták az Ikarus felett az ítéletet. A 200-sokat pedig azért gyártották mert  a SU-ban erre volt igény.

 Az önhordó busz karosszéria pedig magyar fejlesztés alapján gyártódott, max. egyszerre kezdték gyártani valamelyik német céggel. Az elkószált magyar mérnökök több nyugati cégnél most is meghatározó emberek.

 A 90-es években nem az Ikarus, hanem inkább a piaca volt leszálló ágban. Sovány vígasz, hogy az Ikarus piacára betörő cégek nem repdestek az örömtől, pedig mindent bevetettek. Lásd a  mostani Mercedes EVO -busz balhét. És szerintem ez nem csak 22 országot érint.

Előzmény: vrobee (83)