aron80 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 22420
T. mantec!
Arra gyanakodnak a szerelők, hogy olajgyűrű, vagy szelepszár szimmering , de ahoz, hogy cserélődjön , szét kell szedni a motrot szinte! Én viszont nem szeretnem megbontatni amig nem muszáj, mert nagyon szépen megy a motra és félek, hogy megbontás után már többé nem lesz olyan amilyen most! Egy autó mérnök valakinek azt mondta, hogy amig a motorban élet(erő) van , addig nem szabad hozzá nyulni!
Meg próbalnám olaj alapon megoldani amennyire meglehet! Csak nem tudom milyen márka ajánlatos neki?
Szerintem azelőtt GM olaj lehetett benne, mert 120000 km volt a németektől hozva és rendesen volt szervizelve szervizkönyv szerint (5w30 volt mindig téve)! A mobil olaj szerintem nagyon jó olaj, csak nem minden autó szereti (esetleg új korában csak)! Irta valaki, hogy az ő autója nem ette, de a hidró tőkék zajosabbak voltak tőle! Egyik ismerősöm azt használt és most castrolra cserélte, de most csendesebben megy a motor mint akkor (diesel)!
Ezért gondoltam, hogy próbaljak egy aral 5w40, GM 5w40 vagy Eurolub 5w40?
És ha ez sem akkor áttérnék a 10w40 -re!
Az eurolub 5w40 vagy 10w40 et ajanlja egy valaki, hisz azt mondja opelba első osztályú , irja is rajta a ACEA A3/B3 , GM-LL-A-025,GM-LL-B-025
És azt mondja az illető , hogy ki volt tesztelve (csapágy szoritás, vagy tudja a bánat, hogy tesztelik) és a pl. Castrolhoz képest sokkal tömitőképesebb (vastagabb)!
Direkt németektől hozza a Hunold késziti Fuchs olajból finomitsa (Motorion üzlet)!
Légyszi mondj egy véleményt!
Köszi
Előzmény: mantec (22418)