Ide vonatkozó részlet egy tegnapi cikkből:
....".... A jelenlegi óránként negyven kilométeres sebesség helyett tíz kilométeres tempóban cammoghatnak a szerelvények Felsőzsolca és Hidasnémeti között a szikszói Vadász-patak, illetve a Petri-patak hídján.
- Ha elmarad a pályatartók cseréje, hasonló korlátozás lesz az algyői Tisza-hídon.
- A pillérek javításának elmaradása miatt déli vasúti összekötő hidat azonnal le kell majd zárni az esetleges hajóütközések után.
- A szolnoki Tisza- és Zagyva-hídon a vonal átépítése évekkel eltolódhat, és újabb sebességkorlátozások is várhatók.
- A Szőny–Komárom és az Esztergom–Almásfüzitő vonalon az árvízvédelmi töltés megerősítésének folytatására nem lesz pénz – a vonatok legfeljebb 10-40 kilométeres sebességgel haladhatnak majd. Árvíz idején a vonalak lezárására is sor kerülhet.
- Abaligetnél az I.-es alagút beázása miatt korlátozhatják a vasúti forgalmat: a vonatok közlekedését lelógó jégcsapok akadályozhatják.
- Balatonakaratytyán a rézsű csúszásának megállítására nem lesz pénz, ezért a 29-es vonalat lezárhatják....."
http://nol.hu/gazdasag/20100318-vasut-finanszirozas_trukkokkel_allami_malevnel_nincs_tarsadalmi_munka