gmkiev Creative Commons License 2010.03.15 0 0 6733

Te most másról beszélsz (mellé) mint amiről szó van.

Normális esetben kihívják a szerlőt, egy hibára. Ha tudja, hogy a szóban forgó tipust nem javítja bármilyen oknál fogva, és el sem vállalja, azonnal hisztizik a fogyasztó.

Ha jótállási időn belül nem jótállási kötelezettség alá eső munkát kifizettet akkor is hiszti!.

Ha az üzembe helyezés fogyasztói (kivitelezői) hiányoságból nem valósul meg és legalább, a kiszállást elkérem szintén hiszti!

Ha üzembe helyezéskor, neked kell feltöltened a 10 helyen tömörtelen rendszert, helyrehoznod az elbarmolt elektromos bekötést és ezért felszámolsz külön díjat megint hiszti!

Ha jótállási időn belül kimész egy berendezést megjavítani és "ha már itt van" felszólalással másik berendezés megjavításáért elkéred a javítási díjat, megint hiszti!

És sorolhatnám reggelig.

És a helyszíni tanácsadásért, árajánlat tételért felszámított díjak kifizetésének fogyasztói rácsodálkozásáról még nem is beszéltem.

 

"úgyhogy nálam szerelő nem jár."

Akkor honnan ez a fene nagy élettapasztalat?:)))

Előzmény: M63FUN (6732)