tufu Creative Commons License 2010.03.14 0 0 1501
Jo napot! A tűszelep ami ,,felragad,, a karburátor teknöjében van ahol az úszoka is taqlálható. ahogy a teknő megtelik benzinnel az úszóka felemelkedik és a tüsdzelepet felnyomja ezáltal ez becsuk. ha csökken a szint a teknőben az úszóka süllyed a tüszelep kinyit igy a teknö megtelik benzinnel. de ha koszos a benzin akkor ez beragadhat vagy nyitott álapotban vagy bezárva. ez benzinszürővel oldható meg. a karburátort két csavarral lehet beálitani. az elsö a benzin levegő keverék beálitására szolgál. alapjáraton kell beálitani. elöször egészen becsavarni utána nagyon óvatosan kitekerni és figyelni a motorfordulatot kitekeréskor a fordulat elöször növekszik majd tovább tekerve csökken a fordulat. ez a csavar akkor van jol beálitva amikor a legnagyobb a fordulat de persze alapjáraton. ezutánn be lehet álitani a minimális fordulatot a másik csavarral.
Előzmény: luciferke (1499)