Kocso84 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 13108
Mivel a pihenőidők leváltással történnek, így igenis nem mindegy, hogy melyik villamos merre van. Zavarok idején így is előfordul, hogy 5-10 perc szusszanás idő marad az ember pihenőidejéból, ami azért bárhol kevés lehet, nemhogy a körúton. Utasszempontból teljesen mind1, h melyik villamos indul, nekünk viszont nem. Így is volt tegnap nem egy ember a délelőttösök közül, aki túlórázott, volt akinek így majdnem meghalatta a megengedett maximumot a szolgálata. Olyan is volt, akinem meghaladta volna a megengedett maximumot a szolgálata, ezért kellett a villamost félreállítani. Este pedig végzéskor nekünk is jó, ha a tervezett időben végzünk, mert akkor elérjük a buszt, vonatot, akármit, amivel haza tudunk menni (bár tudom, ez senkit se érdekel, csak ne kelljen gyalogolni, mert aki manapság 30 méternél többet gyalogol, az csavargó...).

"Ehelyett inkább egész napra kitolják a zavart (utasok csak szívjanak), a lényeg hogy a pályaszámok hozzák a papírformát?"

Ezt pedig simán nem értem. Ha zavar után nem kezdik el a vonalat helyrepakolni, hanem úgyhagyják, akkor húzódik ki egész napra a zavar. A menetrendszerű forgalom helyreállítása közben törekednek a menetrendtől túlzottan nem eltérő közlekedésre, amikor az irányítástól kapjuk az indulási időket, akkor általában oylan időket kapunk, amikor úgyis indulna járat a végállomásról, csak nem az, ami épp indulni fog. Így van sansz. Mivel elég sok késés volt, behozni reménytelen volt (pláne, hogy volt aki már nem tudott túlórázni, viszont a váltója még nem volt bent (volt aki 20-30 perccel is korábban kezdett, és nem mindneki ér be ennyivel korábban, és ez el se várható).

Gondolom, amikor te bemész a munkahelyedre, szeretsz az előre tervezett időben végezni, ez velünk is így van (tudom, elfogadtuk, változó munkaidő, satöbbi, sokszor nem is sikerül), de azért, ha mód van rá, azon vagyunk, hogy valamilyen úton módon minden kocsi a helyére és idejébe kerüljön a zavar után.
Előzmény: bakterovics (13106)