s500 Creative Commons License 2010.02.26 0 0 157600
Ezek a dolgok megoldódtak már? :

"Egy ismerős szerelő (nem mercis) rárakta Bosch gépre és a következő adatokat láttuk az összehasonlító teszten:

1. henger 1,3 második 1,1 harmadik -0,6 negyedik -0,8 ötödik -0,9

Az lenne a kérésem, hogy tudna valaki mondani valami tippet, hogy hol lehet a hiba, vagy kihez fordulhatnék bizalommal, aki ért is hozzá és korrekt is."

Illetve voltál már rendes gyári diagnosztikán azóta?
Ott mindent megnéznek neked teljesen részletesen, és nem merülhetnek ilyen hülye kérdések sem fel, hogy van-e egyáltalán benne ilyen, meg olyan jeladó.

Márkaszerviztől és megállapodástól függően 5 - 13e ft.-ból meg lehet úszni, és minden adatot, pillanatnyi értéket megnéznek, kinyomtatnak neked.
Nem véletlenül van annyi lába annak a csatinak.
Ezek az univerzális cuccok csak a legfontosabb dolgokat írják ki, azt sem biztosan jól.
Tudom, nekem is van...
Nálam pl. lambda szonda hibát jelzett, aztán csere után megint.
A gyári diagnosztikán meg szépen kiírta, hogy a lambda fűtőköréhez vezető drótban van szakadás.
Előzmény: darius (157599)