Törölt nick Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1584

Könyörgök, de hány kilométerre van egymástól Kiskunhalas és Dombóvár?

 

Sokra, de ebből még nem következik semmi :) Inkább az a lényeg, hogy a mértékadó csatlakozó pontok között a menetvonalak mennyire feszítettek, és így mekkora mozgásteret biztosítanak egymás közt.

 

Figyelmebe kell venni az infratsuktúrális korlátokat is a menetrendszerkezet megtervezésekor, ami itt főleg az 50-es vonali állomások kevés számában nyilvánul meg. 60 km-en van összesen 3 keresztezési helyed, ez eléggé leszűkíti a lehetséges változatok számát...

 

Az egyik járatot itt gyorsítod be egy kicsit, a másik pár perccel később ér Dombóvárra, pár perccel előbb/később indul (a keresztről stb

 

Hát, a kereszttől előbb indulni eléggé nehézkes, pláne olyan szakaszokon, ahol éppen csak, hogy menetrendileg megoldható, hogy éppen beessek az adott állomásra időben. Ha gyorsítom, akkor max megállókat tudok alkalmadtán kihagyni.

És innen már csak egy lépés a 4 óránként A-ban, 4 óránként B-ben való megállás, ha másképp lazítani nem lehet a dolgon :)

 

uram-bocsá egy járatpárt ki is lehet húzni/szét lehet vágni stb.

 

Na ezaz, ami viszont nem lenne okos dolog, ugyanis több kárt csinálnál vele, mint amennyi hasznot hajtana.

 

Én csak azt mondom, hogy szerintem az ütemes menetrendnél a "könnyen megjegyezhetőség" egy olcsó lózung

 

Lózungnak nem nevezném, de abban egyetértünk, hogy a percre pontosan ugynakkor indulásnak nem akkora a jelentősége, hogy mindenáron rgaszkodjunk hozzá :) A 4 óránkénti megállásokkal tarkított rendszernek is minimális 2-2 perces indulási időbeni változásai lennének csak :)

 

És ebben az esetben megfontolandó, hogy papíron nem olyan szép valamit rakj össze.

 

Tehát akár váltott megállásokat? Egyszer itt, másszor ott? :)))

Előzmény: archlinux (1583)