archlinux Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1583
Előrebocsátom, hogy a vasúthoz nem (sem?) nagyon értek. :-)

"Kiskunfélegyházán, Kiskunhalason, Dombóváron ..."
"Mindegyik végponton megvan az ütemes csatlakozás kényszere. Akkor közte mi legyen, mert a végpontokon mindenféleképpen kell a csatlakozás?"

Könyörgök, de hány kilométerre van egymástól Kiskunhalas és Dombóvár? Annyi "perturbációt" csak lehet már rakni a rendszerbe, hogy ne kelljen egész nap megállókat kihúzni. Az egyik járatot itt gyorsítod be egy kicsit, a másik pár perccel később ér Dombóvárra, pár perccel előbb/később indul (a keresztről stb.), uram-bocsá egy járatpárt ki is lehet húzni/szét lehet vágni stb. Én csak azt mondom, hogy szerintem az ütemes menetrendnél a "könnyen megjegyezhetőség" egy olcsó lózung (a menetrendet már egy mobilon is meg lehet nézni, illetve a legtöbb utasnak kialakul az utazási szokása), inkább a tervezést könnyíti. És ebben az esetben megfontolandó, hogy papíron nem olyan szép valamit rakj össze. (Tudom, ez kitérő válasz volt, de én nem vállalom az egész vonal menetrendjének a megtervezését.)
Előzmény: Törölt nick (1580)