Törölt nick Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1580

Ha ezt így kérdezed, akkor azt válaszolom, hogy ütemes menetrend: kuka.

Érdekes.

Akkor mi legyen helyette?

Mert ugye a Dombóvár-Kecskemét vonat Kiskunfélegyházán az ütemes Szeged-Bp gyorsokhoz csatlakozik.

Kiskunhalason szintén az ütemes Bp-Kelebia sebesvonatokhoz csatlakozik.

Dombóváron szintén az ütemes Bp-Pécs és Dombóvár-Kaposvár-(Gyékényes) vonatokhoz csatlakozik.

 

Mindegyik végponton megvan az ütemes csatlakozás kényszere. Akkor közte mi legyen, mert a végpontokon mindenféleképpen kell a csatlakozás?

Vagy esetleg 4 óránként felváltva történő megállások a kismegállókban jobbak lennének és akkor nem kéne megszűnniük (ha már utasuk úgysincs nagyon)? :)

 

A Zeg-Szeged járaton iskolapénteken és iskolavasárnap lehet vannak néhányan. Viszont láttam én már ezt a buszt Dombóváron is és Baján is nem iskolapénteken és iskolavasárnap. Hát nem volt vmi szívderítő látvány. És még az akkor rajta levő utasok egy része sem távolsági utas, hanem egy-két faluval odébb megy...

 

Írtad, h Szeged és Pécs közt is kevés az átutazó. Így van, mivel én elég gyakran használom ezeket a járatokat meg tudom erősíteni. De viszont, ha Pécsről alapból kevesen járnak, akkor Kaposvárról Pécsen át is igencsak kevesen járnak.

 

Megmondom őszintén, én is eredetileg nagyon nagy lehetőséget láttam a Szeged-Kaposvár "tengelyben". Aztán rá kellett jönnöm, hogy alapból Pécs-Szeged közt sincsenek eget verően sokan (amin talán egy-két expresszjárat beindítása és az autópálya használata valamicskét segíthet), akkor Kapovár fele még annyian sem lesznek. Ráadásul a Szeged-Kaposvár eljutást még hátráltatja a Bajai és a Dombóvári átszállási kényszer. Baján ugye, mert buszról vonatra, Dombóváron meg vonatról vonatra kell átszállni. 2 átszállás meg akárhonnan nézem nem valami vonzó...

 

Max abban az esetben lehetne valami érdemiről beszélni, ha lenne napi több pár Szeged-Kaposvár közvetlen buszjárat. Na az kb a vonattal megegyező menetidőt nyújtaná, csak közvetlenül. De viszont ebben az esetben kérdéses, hogy egyszerre Baja és Dombóvár közt a buszok mellett az 50-es vonalra lenne-e egyáltalán valós szükség...

 

Előzmény: archlinux (1578)