Törölt nick Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1567

Erre nincsen mentség.

Az 50-esen is mellőzhető lett volna ez (jelenleg), ahogy írtam is. Úgyhogy ezeket kár felhánytorgatnod nekem. 

 

De azért mondok valamit. A mai magyar közelkedsészakmában igencsak elfogadott nézet, a többség részéről, hogy olykor-olykor a kismegállók feladása árán is, de jobb menetrend készíthető.

 

Elég szomorú, hogy az utas téged nem érdekel és a vidék fejlesztése sem.

 

Az utasok egem érdekelnek, nem is értem miért kell neked ilyen alaptalan vádakkal dobálóznod...

Csak be kéne látni, hogy egyszerre minden utassal jót tenni nem lehet.

 

Én adatokat írtam le, te pedig alaptalan és helytelen információt hoztál ide.

Tévedés, már már rágalomnak is nevezhetném.

Ugyanis nekem 2007-ből származó, adott napokon (hétközben és hétvégén is végzett, KHEM által készíttetett) minden vonatra kiterjedő utasszámlálási adataim vanak. Te is 2007-es adatokkal dobálóztál, ennyi erővel én pedig a tieidre foghatnám, hogy ferdítesz. Ennyit erről...

 

Csak az menekül el aki fél és nincsen elég önbizalma ahhoz, hogy tovább folytasson egy olyan vitát ami nem történne meg akkor, ha az országban a vidék számítana is egy ici-picit.

 

Itt nincs menekülés, csak olykor-olykor az embernek be kell látnia, hogy néhány emberre kár fecsérelni az időt.

 

Az, hogy egy országban számít-e a vidék, az nem kimondottan a közlekedésszakma kérdése, azon jóval túl mutat, az ebből adódó problémákat egyértelműen a közelkedésszervezésben részt vevőkre ráhárítani egyszerűen szűk látókörűség.

Előzmény: Törölt nick (1565)