Törölt nick Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1551

Nézzük ezt a két idézetet

"Az a szakasz pedig eléggé feszített menetrendű, nem biztos, hogy plusz egy megállást elbírna a rendszer a zavarérzékenység jelentős növekedése nélkül ebbez az állomásközben."

"de igen nagy előnyei is vannak, melyek leginkább a kínálatiság növekedésében és a csatlakozások számának és minőségének javulásában találhatók"

Érdekes, hogy saját magad ellen beszélsz. Próbálsz szakmai hozzászólást írni, de sajnos nem jön össze. Az orvosok már lemondtak a halottról...

Jelenleg a zavarérzékeny menetrend még nem nyújt plusz kínálatot - csak úgy késik le az emberek a csatlakozásokat, de ezt hagyjuk, majd beáll a rendszer.

Az sokkal inkább érdekes, hogy te azt mondod, hogy növekedett a kínálat és javultak a csatlakozások. Iazad lehet de nem mindegy, hogy kinek. A cikóinak például a kínálat csökkent. Saját magad ellen beszélsz, mikor kimondod, hogy a kínálat növekedett. Egy frászt.

Menetrendet nem úgy kell készíteni, hogy csak elveszünk. A személyvonatok idejében - felhívoma figyelmedet, hogy most már InterRégió a vonat neve - minden helyen megállt a csöresz és volt a pécsi IC-re csatlakozás.

Menetrendet úgy kellene készíteni, hogy először a jelenlegi szolgáltatást CSAK bővíted és nem veszel el semmit sem. Majd a marketinggel próbálod növelni az utasok számát. Ha nem nő az utasok száma, akkor csökkentheted a szolgáltatást és javíthatsz úgy, hogy a többi településnek jobb legyen.

Itt az ellenkezője megy. Megszűnik a megálló és az ez által csökkentett vonaskörzetnek próbálnak jobbnak mondott, ám tarthatatlan menetrendet adni. Ez természetesen ahhoz vezet, hogy kevesebb lesz az utas. A feszítettség miatt előforduló késések tovább növekednek és sorozatosan lekésik az emberek a csatlakozásokat.

Persze ha leírod a tapasztalataidat nem leszünk kisegítve. Alsómocsoládon továbbra is meg fog állni a vonat a napi pár utasért.

2007-es adatok szerint hétvégén Kárász-Köblényben napi 28 (legmagasabb szám a vonalon hétvégén), Dombóváron és Bátaszéken 10-10 volt a felszállók száma. Érdekes nem? Te kettő embert láttál?


"Igaz, hogy így az érintett települések csak 4 óránként kapnának vonatot mindkét irányba, de legalább lenne valami. És valljuk be olyan nagy tragédia az sem lenne, ha Mőcsényben is csak minden második vonat állna meg, mert nagyon kevés az utas"

Erre miért alapozol? Szerintem ez hülyeség. Átláthatatlan lenne a rendszer és sajnos a szolgáltatás hasonlóan rossz lenne.
Előzmény: Törölt nick (1550)