GPS Creative Commons License 2010.02.20 0 0 16821

A csevej valójában a sima védőgyűrűből indult - mert kitzoli barátunk feltett szándéka a sekély vízre is kitolni a hajót - ami egy nagyon is praktikus gondolat, egyébként.

Hogy Kort mester, '38-ban, ebből még tolóerő-növelő eszközt is kreált - ez már tényleg csak bónusz.

Nekem az a véleményem, hogy ezekben az üzemanyag-ínséges időkben (meg ami még várható) - minden libra plusz tolóerőt és minden deci/km megtakarítást is érdemes megbecsülni.

Állítom neked, hogy aki megcsinálja és beszereli azt az üzemanyag-fogyimérőt amin én is dolgozom most - aminek 1 mp a reagálási ideje a pillanatnyi fogyasztásra - igen sokszor vissza fog venni a gázból - amikor azt látja, hogy adott helyzetben (az egyébként takarékos) motorkája - 33 liter/órát fogyaszt húzatásban.

Ugyanúgy, a mai autókban szériafelszereltségnek számító fogyimérő is sok autóst józanságra int - amikor meglátja, hogy dombnak fel, 4 személlyel, rossz fokozatban, előzéskor - 35 liter/100 -ig is felszökhet a fogyija.

Amíg nem látta - nem tudta. Nyomta, ami a csövön kifért.
.
Előzmény: krezidiesel (16819)