nosztalgika02 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 424
Alapjában én is azt hiszem, hogy a gyerek értelmes, és meg lehet beszélni vele sok mindent.
Viszont az is az érzésem, hogy a mai modern reklám-szerkezet olyan mértékben raffináltan manipulatív és mindenütt jelen lévö, hogy egyre problémásabb lesz... Nem tudom, én hogyan fogom ezt majd a jövöben kezelni, az enyéim még kicsik.

Összehasonlításul: az én gyerekkoromban - 70-es, 80-as évek) a reklám jelen volt, de elkülönítve. A tévében pontosan lehetett tudni, hogy melyik a reklám és melyik a müsor, és még semmi vagy kevés közük volt egymáshoz. Az újságban dettó, votak a cikkek és voltak a raklámok, külön-külön. Manapsaág rengeteg reklám "öltözik" objektív cikknek, és még a felnöttnek se mindig könnyü elkülöníteni öket - különösen spécik ebben a gyógyszergyárak, mikor "cikket" írnak valami betegségröl, hogy a végén már javasolják is saját termékeiket megoldásként. Szóval nem könnyü ez.
Előzmény: Gabiiiiii (423)