Nincs szó "egymásnak esésről", mindig így kommunikálunk :) no problem.
Szóval, D55, én nem emlékszem sem a dombói, sem a kurdi lassúra, mekkorák voltak azok? Szerintem max 80-as, annál lejjebb csak feltűnt volna (aztán lehet, hogy nem). A battai lassú mindig feltűnt, sokszor párosult 'helytelen irányú' közlekedéssel, de a reggeli első IC +5 perce Sárbogárdon az egy nagy semmi volt. Mindig és szinte kivétel nélkül az érdemi késést fölfelé a Batta - Kföld között szedtük össze több csigatempójú szakaszban, amit megfejeltünk mindig pár perccel a Keleti bejárati szakaszban.
Nem tudom, mikor utaztál jellegzetesen, az ősz folyamán nekem elég rendszertelenül sikerült utazgatnom, egy héten kétszer is megfordultam és általában nem hétvégén.
Az is biztos, hogy a kassai / sarajevoi továbbra is a megbízhatatlan kategóriába tartozik nálam, és ez nem változik azzal, hogy nálad nem, mert akkor is csak fele annyira lett megbízhatatlan a járat, ha Neked mindig pontosan jött, mert nekem nem :)
Mindenesetre a feszes kereszt témában (Sásd - Bogárd) mindenképp igazad van, mert tényleg ez a domino elvű szakasz, hogy a nickednél maradjunk :)