molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.28 0 0 1248
kézikönyv for free:
http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/code/index_hu_hu.htm

Ha már elvégezték a 120e szervizt, akkor arról van szervizkönyvbejegyzés vagy számla. Kérd el.
Ha nem akkor ahogy mondják a többiek is, cseréltess mindent megelőzés jelleggel.
A vezérlés+vízpumpán kívül tényleg drága lehet a kuplung és a lendkerék cseréje, (szerviztől és alkatrészektől függően 150-350e) ezekre figyelj oda.

Ha márkaszervizben veszed (vagy legalább elviteted oda megvétel előtt), akkor az állapotfelmérés hasznos tud lenni, 9-10 rugót megér egy ilyen értékű beruházás előtt.

Kérd a szerelőtől azt is, hogy a FAP állapotát a PPS-ben nézze meg, mennyire van eltömődve, és mennyi a differenciális nyomás alapjáraton, illetve mondjuk 3500-on tartva egy kicsit. A FAP cseréje 200e is lehet akár, erre kérj több helyről is tájékozódó ajánlatot, és ha cserésnek néz ki a közeljövőben, akkor alkudj az árából.

És kérd meg, hogy az Eolys szintet is nézze meg a szerelő. Ha 2 liter alatt van, akkor érdemes utántöltetni, literje 1x.000 forint.

Frédiéket én továbbra is ajánlom.
Ja és persze a szemle alatt végig legyél ott az autó melett, és kérdezgesd a szerelőt rémtörténetekről, tipikus hibalehetőségekről, stb.

Előzmény: Lux Kapitány (1245)