BMW Power Creative Commons License 2010.01.25 0 0 19613
Értem én mit mondasz, tudom hogy cserélhető maga a csúcs, mikor tuning miatt cserélni akartam sajátomban egy számmal nagyobbra, megmozgattam mindent hogy kiderítsem milyen típusu csúccsal van szerelve (DSLA .. ..stb) és végül az lett hogy kipüföltem (igen, enyém egy 50 centis cső T idom rajta egy féktárcsával :) szétcsavartam és megnéztem. dsla 148 .... valami, de már olyan rég volt hogy nemtudom.
Szóval a gyakorlat az hogy nem kifejezetten foglalkoznak a csúcs állapotával, ha baj van egyben cserélik az egész porlasztót házastúl mindenestűl. Irtam az okait, többnyire nincs pad tesztelni, egyben kapható a cserealkatrész is aminek oka hogy a BOSCH-nál is volt valami trükk hogy nem szabadította fel sokáig a csúcsok típusait és ilyesmi okok. Egyben garis stb stb. Na meg a zsé, meg lustaság :D
Jah persze arról nem is beszélve hogy az új csúcsot illeszteni kell(ene) a vezérléshez olyan géppel ami értelmezni tudja a csúcsra a végtesztelés után rákerűlt korrekciós tényezők adatait. Ezzel szemben többnyire csak bedugják és jónapot.
Előzmény: jancsiii (19602)