Törölt nick Creative Commons License 2010.01.14 0 0 290
Nah kapsz egy választ, bár látom téged elrgadott az indulat

Először is soha nem parkolok bringaútra és soha nem parkolok úgy, hogy ez másokat akadályozzon. Ez az én érdekem is mert nem szeretnék karcolást a kocsira.

Látom a fáj a terrorista meghatározás, dehát sajna a bringás szervezetek sokat tettek ezért a pontos meghatározásért, hiszen aki szándékosan dugót akar csinálni és/vagy másokat a közlekedésben akadályozni illetve ellehetetleníteni lásd (critical mass rendezvény) az bizony terrorista.

"Ja, és minden autósnak joga van a lakása előtt parkolni! Akkor is, ha egy 200 lakásos panelban lakik! Legyen akkora a parkoló, hogy elférjen benne minden autó! Aki a legkomolyabb közlekedő, az parkolhasson a bejárathoz legközelebb!"

Na látod tudod Te ezt!:-) ÉS mégcsak nem is én mondtam, de egyetértek. Más kérdés, megvalósítani szinte lehetetlen.

Olyan gyalogost aki a járdán ütöttek el biciklivel és azóta nem tud csak bottal járni mert térdsérülést szenvedett személyesen ismerek, természetesen az elkövető biciklis terrorista egyszerűen ellépett, nem lehet a tettéért felelőségrevonni.
A motorizáció minden feltörekvő gazdaság motorja, tavalyi évben kína lett az az ország ahol a legtöbb új gépkocsit értékesítették az USA második helyre szorult, meg is lehet nézni hogy állnak a kínaiak gazdaságilag, mégegyszer mondom, hogy megértsd nem bicikilit vagy biciklipumpát adtak el hanem egymillió új gépkocsit!

Nem vagyok igazi autós, de dolgoznom kell vele. Tudod mennyibe kerül egy fuvar a belvárosba? Ahogyan lassan bicikliúttá lényegül át Budapest úgy kerül egyre többe ott bármilyen munka és végül is a biciklis terroristák az ottlakó emberek életlehetőségeit pusztítják el, végül az egész egy kihalt város lesz ahol csak néhány dúsgazdag multi tud irodát fenntartani, de majd bicklizhettek a romok között.