grandegabo Creative Commons License 2010.01.10 0 0 3501
Ha lehúzod a kályháról a csatit és -a vezetékkötegre- a 6-os pinre tudsz 12 V-ot kötni akkor meg tudnád kattogtatni a pumpát manuálisan. Annak nyomnia kellene az olajat ha jó a pumpa, húzd le az üza. cső csatlakozást és figyeld. Sűrűn add neki és vedd el a 12 V-ot mert az egy membránszivattyú, akkor tol amikor kap fesz.t vagy elveszed.

Próbálj meg szintén a vezetékköteg 4-es lábhoz eső szálára (ne a kályhára hanem a vezetékre) 12 V-ot kötni, akkor kiderül megy-e a szellőző, vagy az is máshogy van bekötve.

Én nem tudhatom hogy az autódban mi van utólagosan és gyárilag bekötözgetve. Az órát ha elinditod, nem indul el a szellőző venti és a viz keringetés?

Egyébként ha a kályha elindul, nem ártana egy diag, megnézni hogy igazából mi a kínja-baja, ha nem boldogulsz vele, gyere el hozzám gyömrőre vagy vecsésre.
Előzmény: hzx0 (3500)