Törölt nick
2010.01.08
|
|
0 0
6335
|
Köszi - én is ezen gondolkodtam, hogy vajon a hirtelen hőhatás nem-e torzít esetleg. Viszont felmerült még egy dolog: Ha egy lemezt levakarok az egyik felén, akkor addig nem tudom lefújni a 2komponensű epoxi alapozómmal, amíg a másik oldalát le nem vakarom, mert így újramelegszik és sérülhet az alapozó. A festőműhely tulaja - ahova viszem majd fújatni - azt mondta, hogy a festék leszedése/homoszórás stb után pár órán belül kell lekezelni, mert különben könnyen megindulhat az új rozsda a festék alól egyszer. Vajon az jó, ha ideiglenesen bekenem rozsdaátalakítóval és amikor végeztem, akkor egyben fújom le az elemet?? Persze itt is újabb probléma merül fel - nem tudom, hogy a régi autóknál hogyan van a karosszéria külső lemeze rögzítve, de talán célszerű lenne kivenni és úgy lefújni/letisztítani, mert a karosszéria váza mögött nyúlkálva nem elég alapos a mutatvány szerintem. |
Előzmény: Sanyi-ka (6333)
|
|