zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.07 0 0 2435
Na akkor BUÉK nektek.

Baltech

Az hogy te hogy csinálnád az azt jelenti hogy idén összerakod a gépedet??A ventid már vagy 6 hónapja nyomja a raktárkészletemet, csak lusta disznó vagyok és a dolog is sok.De egy szavadra azonnal indulok.

Emelőmotor az elejében sztem halott ügy.Egyrészt mert nincs mit odatenni (min 10-15Le) ,a másik pedig hogy nincs hova.Nagyon sokat néztem én azt a nagy lukat a hajó elején mielött bedugaszoltam.Ez a hajó nem így van tervezve.A venti nem tudná a levegőt benyomni mert nincs eleje a hajónak,ezért túl sok a veszteség,stem húózná a seggét.A döntött moci meg nem egyszerű, mert a karbi egyiken sem áll úgy ahogy kéne.A másik szívocsonk pedig (ami ugye hosszabb lenne)elveszi a motortól az erőt.
Így kell hogy maradjon, csak a lerekesztést kell kiöntenem gyantából.

Ma tettem 1 próbát a havon.Ne próbálja ki senki ha csak nem az a célja hogy hóember legyen.Kb 10 mp alatt mig megfordultam a hajóval teli lett a hajó porhóval, engem meg 5 cm vastagon takart be.A légszűrő egy labda nagyságú golyóvá változott.Ráadásul elsűlyedt a gép a hóban és toltam magam elött egy 5cmes kupacot.

Ezalatt már nem tudtam megnézni hogy a kiáramló levegő forog e vagy jó lett a rendező.Ami biztos hogy jobban fordul, és a jégen egész jól ment.

Amin viszont gondolkodom az az, hogy lehet túl sok levegő megy alulra ezért lomha kicsit a gép indulásnál, és ezért nyom ki annyi havat- levegőt maga alól fordulásnál.
Bár indulni csak 2/3 ad gáznál lehet vagy felette.
Sajnos ma nem volt fordszámmérőm így nem tudom mekkora volt a max fordulat, de úgy éreztem a 6 hónap állás azért megtette a hatását, mert nem igazán pőrgött ki a moci.

Na ez történt ma.Ha szombaton nem esik, újra kiviszem a gépet, de egy pár dolgot elötte még változtatok.