Hello!
1-es kép: a patak balra fordul a híd előtt, pont mint Kismaroson.
2-es kép: nagy üres terület, ha lejövünk a vasúti megállóból (Szob felől) ma és arra nézünk, akkor ott a csonka ma. Balra balkéznél lépcsőkorlát, rajta turista jelzés.
3-as kép: Most épp a kisvasút mai végállomásáról nézünk a felüljáró felé, ott van a lépcső, ami felvisz a megállóhoz Szob felé, középen pedig a korlát, hogy ne rohangáljanak át...
4-es kép: A kisvasút sínjei balra fordulnak, ha a Duna felé nézünk a kisvasút végállomásáról.
Véleményem szerint a vonal felújításánál lecserélték a vasszerkezetet egy terhelhetőbb betonszerkezetre, melyet középen megtámasztottak, hiszen volt elég hely. Meg időközben a kisvasút 600 mm-ről 760 mm-re változott, de a lényeg nagyjából látszik szerintem.
Nos, ezek alapján jutottam arra a következtetésre, hogy ez a kismarosi felüljáró a '40-es évek végén.