T.o.m.i Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3412

Szia!

 

"Azért megy mert széthúztad a csatiját és ilyenkor az törli a hibasort magában."

 

Erről eddig még nem hallottam, de jól hangzik.

Rákerestem, Google szerint: "Im Gegensatz zu den Zuheizern D3W  im alten SGA-Modell ist es nicht ausreichend, die Batterie 20-30 Minuten abzuklemmen, um den Fehlereintrag zu löschen."

A törlés tehát megoldódott, de ez csak félsiker. Jó lenne, ha nem kellene mindent végigmérni, hogy mi lehet a rossz.

 

"A régebbi D3W Z nem kommunikál a VAG-COM-l,úgy tudom!"

 

Beszerelt állapotában, a kocsi diag csatlakozóján keresztül nem. (Nem tudom, egyáltalán jelen van-e ott a kályha szála?)

De esetleg közvetlenül a kályhára kötve a VAG-COM-ot?

 

"Nekem kézi hibakód kiolvasóm van hozzá amivel törölni is lehet!"

 

Ilyen kellene nekem is... :-) Mivel tud többet, mint egy programóra? Úgy tudom, azzal is lehet diagnosztizálni/törölni.

 

 "Az gondolom 25 1864-s vezérlőjű,lehet cserélni a 25 2121-l,az már belső ovál csatlakozós. "

 

Ez belül szögletes csatlakozós. Az ovál mennyivel jobb? VAG-COM-képes?

 

"Mákod van ha megy,mert az elég hamar bedobja az unalmast! Várj még az örömmel egy hetet.....,vagy egy telet!"

 

Köszi a biztatást :-)

Van egy komplett tartalék kályhám, csak izzítóstift nincs benne, kis szerencsével a kettőből még sokáig tudok egy működőt varázsolni.


"Ha gond van,szólj segítek,én csak ezekkel foglalkozom..."

 

OK, köszi!