tiglinc Creative Commons License 2009.12.31 0 0 7914
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat a az autó karbantartásigényéről. Ha már eldöntöttem, vettem is egy Felicia kombit. 1,3-ast szerettem volna, de mivel áron alul, tűrhető állapotú (legalábbis remélem, hogy nem nagyon vertek át vele) 1,6-ost kaptam, így ez a kompromisszumos megoldás született. Vannak apróbb hibái, azok ügyében majd kérdezlek titeket, most első körben fékbetéteket és termosztátot kell cserélnem. Képeket majd teszek fel, ha egyszer világosban érek haza, addig egy link:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/felicia/skoda_felicia_kombi_1.6_lx-3488418

Ő az.

Egy műszaki kérdést bedobok azért: hidegen, indítás után 1-2 percig nincs alapjárat, tartani kell a gázt. Hőgombára tippelt az eladó, csak sárga volt kéznél, kicseréltem, ekkor láttam, hogy sárga volt benne eddig is, de a probléma nem oldódott meg. Az alapjárat is ingadozik 700-800 között (néha esetleg 650-ig leesik), de a termosztát cseréig még nem zárom ki, hogy a hideg motor miatt. Fogyasztók lekapcsolása esetén feljebb ugrik. Ez normális? (a 120-asban az volt, de remélem, ez más kategória) Más: a 120-asnál megszoktam, hogy egy csepp olaj sem fogyott két olajcsere között. Ezért nem is nagyon szoktam nézegetni. Ha fogy, akkor azt ki lehet küszöbölni, vagy így kell elfogadni, ez az élet rendje?

Előre is köszönöm a segítséget, és boldog, Šikerekben gazdag új esztendőt kíVWánok.

Tiglinc