leányzoka Creative Commons License 2009.12.30 -1 0 279
Sziasztok,

Teljes véletlenségből találtam erre az oldalra, és szeretnék hozzászólni az itt olvasható véleményekről.
Jómagam is egy állatkórház recepciósaként dolgozom, és mindenki nevében szeretném kikérni magunknak az IQ fighter és egyéb jellemzőket! Gondolom, innen nem minden 2. ember dolgozik ezen a téren, és azt hiszi(te)k általában, hogy ez egy semmilyen kis könnyű munka...de a véleményem szerint emberekkel foglalkozni elég nehéz....
Mindenkinek a baját meghallgatni elég nehéz....sokszor azt hallgatni, hogy "Hogy lehet ennyi pénzt elkérni" (főleg a nyugdíjasoktól, amit meg is értek teszem hozzá), elég nehéz, stb stb MIKÖZBEN x számú telefon csöng előtted, amit jó lenne, ha felvennél, és add ki a szállítónak a mintákat, de közben nyiss az új betegnek új kartont, de intézd a sürgős állatka orvoshoz jutását is, emellett a recepcióssal azért veszekedő gazdik jelenlétét is, hogy ugyan miért kell ennyit várni...( mert a körzeti orvosnál nem kell ám várni...) és még sorolhatnám hosszú hosszú órákig.
Tehát nem testi, hanem szellemi "kivégzést" jelent egy rendelés hosszú óráig végigülni.
Elhihetitek, hogy nem a lábunkat lógatjuk, és ne tegyetek ránk azért sértő megjegyzéseket, ha néha "undokok" vagyunk....
Bárcsak ki tudnátok próbálni egy-egy húzós napot...megváltozna a véleményetek!

És mielőtt félreértés esne, ez csak az én véleményem, és nem bántásból írtam le, hanem hogy tisztába legyetek azzal, hogy nekünk sem olyan könnyű, mint látszik...
Köszönöm