BMW Power Creative Commons License 2009.12.30 0 0 19517
Az 520d-n a szűk keresztmetszet az öklömnyi GT15-ös turbója. (golfososok most röhögnek:). Egyszerűen annyirra szűk hogy egy normális chip-et nem lehet rá irni mert nem fér ki rajta a füst, folytja a motort. 4 éve várom hogy leessen hogy kicserélhessem egy 20-asra legalább de az istennek sem :) Szerintem túléli az autót.
A motorból ki lehetne hozni bőven, de ha ráérsz olvass vissza hozzászólásaim között pár évet, volt már főtengelytörés és egyéb nyalánkságok :)
Összevetve az 530d automata (184ló) ha ellenfél akkor ott nincsenek meg a lovak. Egy jó 20d még a pici turbóval is jó chippel (powered by Én) maximum 160 fölött engedi el az automata 30-ast, ennek az oka mindössze annyi hogy a 20d difije rövid és halálba pörög hamar, de erre is van megoldás a 30d manuál difije plug&play felmegy és akkor lehet nyugodtan nagytempóban messze olcsón. Mivel nyáron éjszaka többször is megjárom a nagyvizet délen ezért nálam is ez a következő projekt.

A 375e az szép! ezek a motorok úgy mennek a halálba lassan hogy egyre nő a kartergáz ahogy kopik a gyűrű/henger. Mérni kéne egy kompótot. De a fogyi is egyenesen arányos a kopottsággal. Ha egy óraszerint 150 tempomat hosszútávon kijön 5,8-ra akkor gyári még. Felette már hmm hmm kategória, de nem azt jelenti h rossz de tuning helyett egy gyári állapotra hozás jóval ésszerűbb.


Boldog, BMW-ben gazdag újévet márkatársak !!

Előzmény: bmw520ds (19497)