Sonyesz1 és Waltherpcp!
Először is köszi, hogy hozzászóltatok és foglalkoztatok a kérdésemmel.
A döntés sajnos a dízelek felé húz, mivel jövő évben a saját cégemben el fogok tudni számolni pár dolgot vele kapcsolatban. Igazából persze benzinest szeretnék, mert eddig nekem is azok voltak.Szerintem hiába fogyasztanak többet, hosszútávon a diesel sokkal többe kerül, sajnos ezt meg kellett tapasztaljam. Tavaly október óta az enyémre 1 milliót költöttem, többek közt a tudatlanságom és a szervízek tudatlansága!!! miatt. Most már sajnos a legtöbb elromolható alkatrészt ismerem, formáját, méretét, illatát, és főleg az árát. DE! tény, meg kell valljam, szeretem a menettulajdonságait a dízelnek. Igaz, az enyémbe a második turbó után egy nagyobb került, vezérléscserével és chippel.Sajnos csak az automata szab határokat (GM típus).
Ma kipróbáltam egy kézis 530d-t...Még friss az élmény, kábé egy órája történt. :) A tapasztalatom, hogy a futómű sokkal stabilabbnak érződött, borzasztó tapadása volt, és alig dőlt meg a kasztni.Viszont gyorsulásra érdekes,az enyémmel hasonlatos volt, sőt...De betudom a tuningnak, hogy az enyém durvábban megindul. 525d-m van, M-packettos, és ennek mindene az!!! Ami előnyt éreztem, az tényleg a futómű - pedig az enyém is jó - iszonyat stabil volt, mégis kényelmes, nem verte ki a fogam. Az ülések szintén jobbak voltak, jobban tartottak, pedig az enyém is M-es és az is az volt. De gondolom mégis más...Kezes volt és nagyon tetszett, de nem volt az a megrendítő különbség, mint amire számítottam. Ugyan nem tudom, hogy a kipróbált alany Dinamic drive-os volt-e, de ha nem, akkor ami olyan, az nagyon brutális lehet :)
Ezután a próba után kezdek nagyon a 35d felé hajlani, úgy sejtem, élményben az fogja számomra nyújtani a várt érzést.
Addig is köszönöm mégegyszer a kommenteket, és a segítséget!!!
Jani