Jasperek Creative Commons License 2009.12.25 0 0 576
Nem kell anyázkodni,vitatkozni felesleges.Valahol mindkettőtöknek igaza van.
Felhívod s ha felveszik(márpedig fel szokták venni) akkor továbbítják a MÁV Informatikának a hibát akik orvosolják a problémát.Te pedig felszállsz a vonatra,a kalauznak jelzed a problémát és minden rendben.Ilyesmi nem múlik el magától és tudni fognak róla s rólad.Közvetlenül nem tudod jelezni a problémát,ne is próbáld.Az informatika pedig nem tudja észlelni ezt a típusú hibát szóval amíg nem jelzi valaki nem kerül kijavításra a hiba. A másik felére reagálva pedig azt tudom mondani,hogy ha nem próbálod meg átvenni egy másik működő kioszknál(kivéve ha túl messzi van a másik pl. nyugatiban) mondjuk ha piros háromszög van akkor pótdíjaznak akár tettszik akár nem.Aztán levelezgethetsz ha jól esik és bosszankodhatsz rajta ,de nem gondolom hogy ez egészséges megoldás lenne.Ragaszkodj az elveidhez ,de ettől nem fog megváltozni a dolog.........
Ez van...............nem mondom ,hogy ez a legjobb eljárás ,de jelen pillanatban ez a gyakorlat.
Előzmény: PLACI (570)