Nandesz2 Creative Commons License 2009.12.24 0 0 572
Szerintem sokkal egyszerűbb lenne, ha működnének a kioszkok, és nem kellene tükrözve beütni a kódokat vagy éppen megoldani egy másodfokú egyenletrendszert a jegy átvételéhez. Jövő héten majd csak fejen állva lehet átvenni, és te majd közlöd, hogy igazán fejen állhattunk volna? Szállj le a földre, a vasút van az utasért, s nem fordítva.

Az utas részéről elvárható gondosság, hogy megnézze, melyik kioszkhoz érdemes elsétálnia, és belekalkulálja a jegyátvétel idejét az utazásába, az viszont nem, hogy beleszámolja ebbe az időbe azt is, hogy egy elbaszott pályaudvaron jobbra-balra rohangászva pótkioszkot keressen, ha az csak máshol van, vagy tükrözésekkel szórakozzon.

Ugyanis ha valamivel ennyi szopás van, akkor inkább beállok a sorba, és megveszem a jegyet a pénztárban, ott legalább biztosan megkapom, legfeljebb unottan válaszol a gizi, és hülyeségeket kérdez. Főleg, hogy a netes jegyen sincsen semmi többlet kedvezmény, mint normális helyeken.

Ez az eticketes kioszk amúgyis csak egy felesleges dolog, amin egy sógor-koma cég jól megszedte magát, ahelyett, hogy itthon magamnak kinyomtatnám a jegyem.