Az adagolón 3db mágneskapcsolónak látszó tárgy is van :S.
Itt a képen megjelöltem, hogy mire gondolok, melyik a leállitó?
A 3. nem látszik a képen.
Néztem programban a kapcsolási rajzát ott annyi van hogy üzemanyag elzáró mágnestekercs, fix testet kap illetve az ECU 45-ös pontjáról kapcsolt pozitiv.
Az adagoló kattog veszettül inditózás alatt.. (nem ugy mintha szét lenne hullva)
Egyébként arra a következtetésre jutottam, hogy azért is lehet a kézi AC használhatatlan, mert teljesen levegős, azt pedig az életbe sem keményiti fel.
Le fogom szedni azt is holnap.
Átlátszó csövet mindenképp teszek be az adagoló elé.
Nem lenne baj ha nem kéne GO szüröt cserélni mert 45 Ezrenként irja a progi és már igy is 2 izzitó + uj akksi van a számlán + csövek, és akkor magamról nem is merekl szólni.
Persze ha nincs más megejtem a cserét. Jó bele pl a Golf amit irtál? 1.8-ét nézzem bele?