of2ice Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172170

Habár fojtásnak számít (a gázlengéseket zavarhatja), én már megbántam, hogy levágták. A katalizátornak segít normálisan működni viszonylag alacsony fordulaton is. A tieden azért furcsállom hogy van, mert utólagos kipufogókba nem nagyon tesznek katalizátort - aminek szekunder levegő kell.

 

Fojtással (vakcső + szekunder levegő cső) is pörgött mint a veszett, csak a varió miatt ment lassan az enyém (Piaggio blokkos vizes Aprilia). Szerintem (ahogy Te is tippelted) csak nincs rendesen behangolva, én azzal kezdeném. Nekem a karbi alapjárata volt furán beállítva, csak negyedet lehetett kitekerni a keverékszabályzó csavart, különben alapjáratról gázt húzva lehörgött, majd akár le is állt. Egy ilyen leállás után viszonylag sokáig kellett alapjáraton pötyögtetni, aztán finoman húzva a gázt el lehetett indulni.

 

Ha levágod, akkor azt a fura dobozka alapkú szelepet le szokták dugózni, (vagy kompletten leszerelik) hogy ne kaphasson a varió szűretlen levegőt.

Előzmény: fiktív (172166)