vityoo Creative Commons License 2009.12.08 0 0 19873
A 30 szelepes V6-hoz 98-as az előírás.
A 95-ös maximum alulszárnyalja az E85-öt, annak 105 körüli az oktánszáma.
A fűtőértéke kb fele, de azért nem fogyaszt belőle 50%-al többet, mert a magasabb hatásfok és oktánszám miatt jobb az égés és előrébb lehet tolni az előgyújtást.
Nem akarok senkit meggyőzni, félre ne értsetek, ezek csak tények, mért adatok.

De: hogy a topik témához kapcsolódjunk, ki tud ajánlani (vagy ki vállalná) olyat, aki megmondja 100%-ra hogy ezt vagy azt kellene cserélni.
És egy érdekes dolog: most már napok óta nem jött vissza egyik kód sem, mert reggelente megvártam amíg a szekuder légpumpa befejezi a befúvást, és elkezdődik a lambda működés (kb 1 perc). Ma reggel ezt kihagytam, elindultam, és azonnal be is dobta a Check Engine-t.
Van hibakód a szekunder légárammal kapcsolatban is a katalizátoros mellé. Lehet hogy a kombi-szelepek nem nyitnak ki mindig rendesen, és akkor nem fűt fel megfelelően a katalizátor, és azért jön be a hibakód azzal kapcsolatban is...Nem tudom már.
Előzmény: diagnet (19869)