"az teny h amiben jobb az auto az a kanyarsebesseg meg a fektav, kozuton kevesbe de ott is, szoval ha gyors autoval akadsz ossze pilisben hagyni kell :)"
Szerintem meg pont, hogy közúton kanyarban még jobb a kocsi, mint pályán, mert a négy kerékkel sokkal jobban elbírkózik a bukkanókkal, por-homok foltokkal, mint a motor. Már csak az is ott van, hogy motorral eleve nagyobb biztonsági tartalékkal kell menni közúton pont ezek miatt.
Persze nagyon pöpec közúton egy jó sportgumis motor kontra mezei gumis családi kocsi, ott lehet igazad van.
Pár éve egy 760-as BMW próbált lenyomni minket a mecsekben. Egyenesben ment úgy mint a busa 6-dikban, lehet jobban is, kanyarban viszont egyértelműen gyorsabb volt. Darabig mentünk úgy, hogy kanyarban olyan gyorsan mentünk, ahogy csak bírtunk, két kanyar közötti egyenesben visszaváltós teljes gázos kigyorsítással és durva féktávval mentünk, tényleg kihoztunk magunkból a maximumot, a konvoj élén versenyző srácok voltak a felvezetők, szóval nem voltunk lassúk. Gondoltuk így lerázzuk, de csak jött utánunk, végül feladtuk és elengedtük :-)