Nandesz2 Creative Commons License 2009.11.30 0 0 552
Nem kötelezhetnek arra, hogy 10-15 perccel vonatindulás előtt ott legyek. Hiszen az internetes jegyváltásnak az a lénege, hogy ne kelljen sorba állni, és előbb kiérni.

Persze nyilvánvaló, hogy az nem fogja érdekelni a Startot, hogy a 97E sofőrje Rákoskerten megvárt egy két utcányiról futó bolondot, Keresztúron meg egy csoszogó nénit, majd Vmax 40-el ment az Örsig, ahol épphogy bukott egy lámpaváltást. Ha ez nincsen, egy metróval előbb érek oda, és minden kioszkot meg tudok nézni. :-)

Mindenesetre továbbra is úgy érzem, hogy ez nem az én hibám, hiszen a Keleti ótvar elrendezése miatt nem volt lehetőség elmenni a másikhoz.

Márpedig ha egy nehezen járó ember lennék, a 10-15 perc sem igazán lenne elég arra, hogy pótkioszkokat keresgéljek.

Továbbra is úgy vélem, hogy ennek az ügynek az egyetlen megfelelő rendezése az, ha úgy kezelik majd a dolgot, mint a jegyvizsgáló, azaz a végén ők kérnek elnézést. Már csak azért is, mert az ő berendezésük romlott el, ezért maradt ki a jegyátvétel, ami amúgy is az eticket rendszer legabszurdabb része, ugyanis normális heleken vagy kinyomtatja magánaka jegyet az ember, vagy kóddal utazik, de ez ugye Magyarország... :-(
Előzmény: Jasperek (551)