Jasperek Creative Commons License 2009.11.29 0 0 551
Lehet ,hogy a kalauz nem említette,de rá van írva a kioszkra szép nagy betűkkel ,hogy probléma esetén mit kell hívni:)
Persze csak a saját dolgod könnyíted meg ,nem kötelező!
Amikor megveszed a jegyet az E-ticket-ben,oda van írva ,hogy ellenőrizd ,hogy át tudod -e venni ott ahol akarod.+ ott van kioszkok helye a térképen ,a kioszkok le vannak írva hol találhatók és le is vannak fényképezve,szóval mezei felhasználóként is tudhatod hol lehet átvenni a jegyet:) Persze nem olvassák el sokan (én is csak mert unatkoztam) .A MÁV figyelő blog meg ilyesmi szerintem csak öngól,mert ugye te nem mentél ki megfelelő időben (lehettek volna előtted 10-is és nem kerültél volna sorra szóval ez szerintem öngól,persze lesznek sokan melletted és ellened is,de ez nem fog érdemben változtatni az ügyeden) nem kötekszem csak szerintem amilyen a MÁV (és más menetrend) bőven 15-20 perc-el illik kimenni a járatokhoz.Bízzunk az ügyintéző jókedvében:) Ha teheted nyomtasd ki a kódot mikor utazol és nem fog kötözködni senki.(és nem felejted el a kódot és nem írod be rosszul sem mint sokan mások:) )Sőt meg merem kockáztatni ,hogy ha azt mondod a kapusnak ,hogy rossz a kioszk és engedjen be a csarnokhoz kivenni a jegyet nem fog nemet mondani így nem kell körbemenned.
Sok sikert!
Előzmény: Nandesz2 (550)