Az nyilvánvaló ebből a listából, hogy jól működő marketing stáb dolgozik a FIDESZ háttérben.
Persze - mint minden marketing jellegű összeállítás- természetszerűleg ez is tele van kisebb-nagyobb túlzásokkal.
Mert ugye pl. a MÜPA nem igazán állami beruházás, és maga a szerződés sem annyira nagy büszkeségre okot adó- mint ezzel már számos cikk is foglalkozott.
Meg aztán szegény Toller nagy büszkesége a Pécs melletti reptér sem igazán a FIDESZ kormány alatti beruházás volt- meg aztán most már fáj is a fejük miatta.
Meg aztán az összes wellness fürdő- ma már bebizonyosodott, szép felhergedés volt, de minden megelőző turisztikai számítás, felmérés, odavezető infrastruktúra és marketing akció nélkül, ezért aztán most az esztergomitól kezdve az összes a csőd szélén.
Meg aztán a bérlakások zöme egy nagy csúsztatás, érdekes lenne az illető önkormányzatok ilyenirányú összállítását is megismerni.
Mindez persze nem változtat azon tényen, hogy 1998-2002 között konjunktura volt és az ciklus első felének szigorú fiskális magatartása, no meg az infláció tervezéssel való "kreativ" játék (az EU tagságunk után már nem lehet ezzel játszani) költségvetési többletet eredményezett, amit aztán a második felében nem csak hogy elköltöttek, de a végén túl is költöttek.