Nandesz2 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 549
Hát majd meglátjuk. Én be nem fizetem a pótdíjat, az fix. A Keleti fő bejáratánál lévő nem működött. Telefonszámot nem hívogattam, mert tudtak a problémáról, rá volt ragasztva a papír, hogy nem működik, jegyátvétel a kiscsarnokban.

Csakhogy. Nekem egységsugarú felhasználóként nem kötelességem tudni hol a többi kioszk, elég ha a nekem megfelelő helyzetét tudom. Szintén továbbra is egységsugarúként honnan tudjam mi az a kiscsarnok, de ha tudom is, nem volt odaírva, hogy melyik oldaliban van kioszk.

A Budapest bérlet megváltása sem kötelező, anélkül pedig a karám miatt körbe kell menni, ami viszont nem 3-4 perc.

Amúgy 6 perccel a vonat indulása előtt értem ki (szombatonként a BKV tud alkotni, ez is megérne egy misét egy OFF topicban.)

Szóval 6 perccel a vonatindulás előtt értem ki, azért veszek e-ticketet, hogy ne kelljen hamar kiérnem.

A "kioszkom" rossz, a másik a 9-es mellett, a vonatom a 4-esről indul. Nem kockáztattam, lőttem egy fotót a kioszkról, hátha a kalauz kötekedik (nem tette, sőt, készségesen mindent elmondott, hogy mi a teendőm, és elnézést kért, hogy nem működött) és kis futással 2 perccel indulás előtt jutottam fel a vonatra.

Én ezügyben annyit vagyok hajlandó még megtenni, hogy valamikor a jövő héten átveszem a jegyet, és az utasleadásival beadom egy pénztárba. Ha a Start jön a baromságaival, megírom nekik a sztorit, ha az sem hatja meg őket, akkor MÁV Figyelő blog, Fogyasztóvédelem, a hercehurca intézésére meg van jogvédelmi biztosításom, majd ők intézik.

Mindenesetre ha a Start nem engedi el rögvest a pótdíjat, az nagy csalódás lenne számomra, mert azt bizonyítaná, hogy még mindig le vannak maradva 20 évvel.