Jasperek Creative Commons License 2009.11.29 0 0 548
A kérdés jó:)
Sok variáció van.Ugye ha 2 kioszk van és rossz az egyik akkor ott a másik.Ált. közel vannak egymáshoz,kivéve nyugati-keleti pu.,de ott 3 van és ha a két egymás mellettit próbálod és nem működik csak a harmadik akkor ált. elnézik a mávdirekten a panaszod.Fontos ,hogy vagy egyáltalán ne működjön a kioszk(piros háromszög) vagy legyen próbálkozásod a kóddal!Akkor egyértelműen bizonyítható ,hogy te akartad ,de nem rajtad múlott a dolog.Lényeges az idő is.Nem illik kimenni indulás előtt 2 percel a vonathoz.Az nem mentség.Ált. 5-10 percel a vonat indulása előtti idő a kritikus mert előfordulhat adatátviteli hiba ami 30-60 másodpercig van ,de pl. 2-3 próbálkozásra már elérhető a szerver.Ezt az időt bele kell sajnos kalkulálni a jegykivételbe.Fontos ,hogy hívd fel a megadott telefonszámot,minél előbb ,hogy nem nem tudtad átvenni a jegyet.Tudom ez macera,de magadnak segítesz mert könnyebb a bizonyítás hiba esetén és a saját érdeked ,hogy ne kelljen levelezgetned a MÁV-al mindenféle pótdíjazás miatt:)
Szóval ha konkrét esetre gondolsz pl. a keletiben az óra alatti kioszk nem működött és nem volt időd elmenni az oldalcsarnokba a másik 2 kioszkhoz ami működött akkor necces a dolog,az ügyintéző jóindulatán múlik a pótdíjazás.Ha az oldalcsarnokban próráltad mindkettőn ,de nem sikerült és nem mentél el az óra alattihoz azt el szokták nézni mert azért nem telhetetlenek:)
Ha nem működik,mindenképpen felszállhatsz mert kifizetted a jegyet és nincs pótdíj.Ha működik csak nem volt időd ,akkor pótdíj mert olyan mintha pl. megvetted a jegyet ,de otthon felejtetted a másik kabátodban.Az ügye nem érdekel senkit ,hogy miért nem értél ki időben ,mert elaludtál vagy dugó volt vagy bármi más .Az már egyéni szoc. probléma és pech.
Ha konkrét problémád van írj mailt és megbeszéljük:)
Előzmény: Nandesz2 (546)