PaBiBá Creative Commons License 2009.11.05 0 0 23290
100.000 km után bármikor beesik ez a gond minden Wagonnál a szerelőhaverom szerint. Az enyémben már 150 felett van, bőven zabálja ha taposom neki, de diszkrét, kímélő használattal nem vészes. Indulásnál szép adag füstöt pöffent ki, ami majdnem megszűnik ha kicsit forgatja az ember a motort. Viszont ha alapjáraton megy, akkor az első gázadásra megint okádja, a mértéke csak attól függ, mennyi ideig ketyegett előtte.
Ez legtöbbször a szelepszár szimering megkeményedése miatt következik be, mikor a gumi elveszti a rugalmasságát és szökik mellette az égéstér felé a motorolaj. Lehet kísérletezni csak a szimeringek cserélésével felülről, de ha beesik véletlen a szelep és nem tudja visszanyomni az ember a dugóval, lehet leszedni a hengerfejet, ami onnan minimum 50-70 pénz gépmunkával, tömítésgarnitúrával. De akkor már legalább megvan a hengerfej felújítása is ...
Én hasonló állapotban zöldkártyáztattam, nem volt megmalmozva és átment a kocsi, igaz az alapjárati értékekkel kicsit tréningezett a srác, hogy megfelelőek legyenek. Egyedül arra kellett figyelnie mikor kérte a nyomtatást, mert hosszas alapjárat után kicsit necces volt :)))
Előzmény: Dzsonszii (23280)