Csáki79
2009.10.23
|
|
0 0
3052
|
Nekem az volt a fontos, hogy a motor legyen meleg reggel, ne járjon hidegen(elvileg ilyenkor kopik a legjobban) Hidegben mindig járattam reggel 5-10 percet a motort, de semmi haszna nem volt,mert meleget nem fujt egyáltalánmax. annyi hogy nem kopogott annyira mint ha jég hideg motorral indultam volna.. Mire beérek a munkahelyemre, addigra éri el a 90-et a mutató. Ha csak az utasteret szeretném melegíteni, akkor rendben van, jók ezek a dolgok, de én azt szeretném ha a motor is és az utastér is melegedjen egyszerre, de ha a ventilátort nem indítom akkor csak a motor melegszik persze gyorsabban, mert nem fujja le a meleget a ventilátor. Remélem, működni fog,és télen is ha nem is meleg, de legalább egy langyos motorral induljak. Még a ventilátorvezérlésem továbbra is fűggőben van, ezen még agyalok. Egy ismerösöm azt mondta van rajta egy bemenet, ami kivezérli a ventilátort. Kerestem rajzot, de egyik sem jelzett ilyet. |
Előzmény: kazi30 (3051)
|
|