vpp1 Creative Commons License 2009.10.20 0 0 3021
Csacskamacka, neked előre is köszönöm az új árakat!

Az persze igaz, hogy tízévesen az autóba gyárilag beépített kályha már nem dob nagyot a vételárban a felszereltségek között. Ellene szól viszont az állófűtés alkatrész utánpótlás a korosabb autóhoz, és a vélhetően megbízhatatlan működés. Az új kályhának van egy vitathatatlan előnye: ha pár év múlva (ismét) autót cserélek, a meleg majd vígan duruzsolva átugrik a következő szekérbe...

Vojnó, neked is igazad van.

Mellesleg nem találkoztunk 1-2x BMW E34 találkozón? Pár éve még a népítéletes "Feneketlen kút" címet viselő 525TDS autómmal fizettem bőszen a tanulópénzt a drága kompjúterekre (amiből 4db volt az akkor kilencéves kocsimban). Azóta (minimum kétmilliós) gyomoridegem lesz mindentől, ami computer, ami letilt, ami elektromos adagoló (hullámzó alapjárattal), és hasonlóktól. Többnyire ezért keresek első szériás MB w202 szívó diesel C220 mercit, mert az remélem ilyen téren fapados. Azokat a gyári állófűtéssel főleg taxinak vették, így szerintem teljes értékű kályha lehetett bennük. Talán a CDI korszak előtti motoroknak még lehetett elegendő veszteséghőjük útközben (lásd: 2200cm3 = szűkös 95LE).

Csacskamacka, Vojnó: Köszi a gyors válaszokat!
Előzmény: Csacskamacka (3016)