Gugu_m Creative Commons License 2009.10.15 0 0 6285

Áhh, köszösnöm hogy ezeket leírtad, és nem kelet nekem is végigírni.

 

Egy dologra nem tértél i az Import kolléga levelében, amit viszont ezúton megtennék:

 

amikor arról magyaráz, hogy milyen nehéz a szerelése, milyen nehéz a gumi, és mennyire rossz a Runflatet használni, akkor vegyük figyelembe, hogy ezt nagyon sokáig a gumisok terjesztették, egyébként joggal.

 

A probléma az hogy nem RF kerékhez készült szerelő géppel hihetetlen nehéz ezeket az abroncsokat szerelni,  a könnyű szereléshez új gépeket kellett volna vásárolni, a gumisoknak ehhez meg se kedvük, se pénzük nem volt. Sajnos nekem több gumis, akivel jóban vagyok, maga modta, hogy legtöbbször anno ezért riogatja a tulajdonosokat, hogy késöbb ne kelljen szívni az RFT-vel.

 

Amikor meg szerelésre került a sor, jó magyar szokás szerint (bár én német esetekről is hallotam bőven) jött a trükközés, a különböző eszközökkel erőszakolása a gumiknak, aminek következtében a gumit akár olyan károsodás is érheti, ami nem is látszik, csak egy késöbbi baleset során derül ki. Persze egyik gumisnak se volt kedve a szerelési hibából elrontot gumikat zsebből kifizetni, ezért aztán emiatt nem is kis botrány volt belőle németországban.. ithhon persze semmi

 

Ennek ellenére megsúgom, Budapesten jelenleg alig pár helyen lehet megfelelő gépekkel RFT-t szereltetni. Az összes többi helyen csak a próbálkozás megy.

 

És ha deformációra szükség lenne, valóban a sport abroncsok nem a minnél alacsonyabb oldalfal felé közelednének. Aki meg a Forma-1-el jön, az rögtön hibába esik, a formula autó, és annak futóműve és tervezése egy teljesen másik világ, ezért az utcai autókhoz hasonlítani teljesen felesleges.

Előzmény: Törölt nick (6284)