Csáki79 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 2975
Mindkét kályhán ugyan az a pumpa volt, azért gondolom hogy az a ludas. Bármikor mértem mindig jó értéket mutatott. Arra is gondoltam hogy nem e az üzemanyagkörbe való beépítéssel volt a gond. Egy T-elosztót tettem az üzemanyagszűrö elé közvetlen, és az is megfordult a fejemben, bár lehet hűlyeség, hogy amikor menet közben használtam, akkor a motor szívta az üzemanyagot a csöböl, és hogy ez ellen nem bírt a szivattyú tolni a kályhára, és emiatt vett fel nagyobb áramot, amit nem bírt, vagy pedig tényleg valami testzárlat a pumpában,a mi persze nem állandó, de lehet melegen már zárlatos volt. Kint ahányszor mértem az ellenállását, mindig megegyezett az új pumpáéval. Esetleg valami eladó kályhát nem tudsz? Keringetö szivattyú, üzemanyagpumpa,programórám meg van, elég lenne egy üres kályha.
Előzmény: kazi30 (2974)